УСЛОВИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
ВРЪЗКА С НАС

Работно време: пон - пет: 09:00 - 17:00

+359 76 602 612

  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив
    • Видео архив преди 2024
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)

Започнете да пишете…

НА ЖИВО
  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив
    • Видео архив преди 2024
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)
НА ЖИВО
  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив
    • Видео архив преди 2024
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)

Започнете да пишете…

  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив
    • Видео архив преди 2024
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)
НА ЖИВО
Начало Архив Мандат 2011-2015 Решения (Мандат 2011-2015) Решение № 233/30.08.2012г.
Решения (Мандат 2011-2015)

Решение № 233/30.08.2012г.

11.09.2012

О Б Щ И Н С К И С Ъ В Е Т – П Е Р Н И К
П Р О Т О К О Л
№ 12
гр. Перник, 30.08.2012г.

Общинският съвет – Перник на заседание, състояло се на 30.08.2012., след като обсъди Докладна записка вх. № 416/24.07.2012г. и допълнение към нея вх. № 416-1/20.08.2012г. от Р. Янакиева – Кмет на Община Перник и Становища на всички постоянни комисии, относно: Приемане промяна в структурата на общинската администрация на Община Перник.
На основание чл 21, ал. 1, т. 2 и чл.15, ал.2 и 3 от ЗМСМА във връзка с Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, приета с Постановление № 129 от 26.06.2012 г на Министерски съвет на Република България (ДВ бр.49 / 2012 г.), с 35/тридесет и пет / гласа „ЗА” прие

Р Е Ш Е Н И Е
№ 233

Считано от 01.08.2012г. Общински съвет Перник увеличава числеността на общинската администрация с 0,5 бройки за кметство „Църква”, за старши специалист по строителство, като фонда се осигури за сметка на бюджета на кметството – дофинансиране от местни приходи и одобрява промяна в структура на общинската администрация, приета с Решение № 613 от 12.08.2010 г., и изменена с Решение № 701 от 17.02.2011 г. и Решение № 68 от 26.01.2012 г. на Общински съвет Перник, както следва:

– Кмет на община 1 бр
– заместник-кметове 4 бр
– кметове на кметства 17 бр
– кметски наместници 8 бр
30 бр
– Секретар – 1 бр
– Отдел “Вътрешен одит” – 3 бр
– Финансов контрольор – 1 бр

Обща администрация 41 бр
– Дирекция “Финансово счетоводна” с 2 отдела и численост 14 бр
– Отдел “Счетоводен” – 10 бр
– Отдел “Бюджет, финанси и методология на отчетността” -3 бр
– Дирекция “Организационно-техническо обезпечение” с 3 отдела 17 бр
– Отдел “Информационно и административно обслужване”- 7 бр
– Отдел “Гражданско състояние” – 6 бр
– Отдел „Общински съвет” – 3 бр
– Отдел „Правен и обществени поръчки” 7 бр
– Отдел “Управление при ОМП и сигурност” 3 бр

Специализирана администрация 82,5 бр
– Дирекция “Местни приходи” с 2 отдела 19 бр
– Отдел “Обслужване” – 12 бр.
– Отдел “Ревизии и принудително събиране” – 6 бр.
– Дирекция “Икономическо развитие и управление на собствеността” 11,5 бр
– Дирекция на Главния архитект с 2 отдела 13 бр
– Отдел „Териториално и селищно устройство” – 6 бр
– Отдел „Инвестиционно проектиране и контрол по строителството”- 6 бр
– Отдел “Инвестиции и екология” 9 бр
– Отдел “Образование, култура, младежки дейности и спорт” 10 бр
– Отдел “Здравеопазване,социални дейности и жилищна политика” 6 бр
В т.ч. – Секретар на МКБППМНП – 1 бр
– Отдел „Европейски програми и проекти” 6 бр
– Отдел “Общински инспекторат” 8 бр

Служители в кметствата 25 бр
В т.ч. Обща адм. Специализирана адм.
Богданов дол 0 0 0
Батановци 4 3 1
Бела вода 0,5 0,5 0
Голямо Бучино 0,5 0,5 0
Дивотино 1 1 0
Драгичево 2 2 0
Кладница 1 1 0
Калкас 0,5 0,5 0
Кралев дол 0,5 0,5 0
Люлин 0,5 0,5 0
Мещица 0,5 0,5 0
Перник – Изток 8 6 2
Расник 0 0 0
Рударци 1 1 0
Студена 1 1 0
Църква 3 2 1
Ярджиловци 1 1 0
25 21 4

Всичко 183, 5 бр.

– Общия брой на лицата заемащи ръководни длъжности е 23 бр., което е в допустимите 15% от 153,5 бр. (числеността по чл. 12, ал. 1 т. 1 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията).
– Общия брой на служителите в Обща администрация е 62, което е в допустимите 35 % от 183,5 бр. (общата численост по чл. 12, ал. 1, т. 4 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията).
– Общия брой на служителите в Специализираната администрация е 86,5, което е в допустимите до 70 % от 183,5 бр. (общата численост по чл. 12, ал. 1, т. 6 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията).

Вътрешна организация на структурата
Кмет на община Перник – пряко ръководи:
Заместник кмет по изграждане инфраструктура и ТСУ;
Заместник кмет по образование, култура, младежки дейности и спорт;
Заместник кмет по здравеопазване, социални дейности и сигурност;
Заместник кмет по икономическа политика;
Кметове на кметства;
Кметски наместници;
Секретар
и следните структурни звена
Дирекция “Финансово счетоводна”
Отдел “Вътрешен одит”
Финансов контрольор
Отдел “Общински инспекторат”
Отдел “Управление при ОМП и сигурност”
Дирекция “Местни приходи”
Отдел „Европейски програми и проекти”
Заместник кметът по изграждане инфраструктура и ТСУ отговаря за:
Дирекция на Главния архитект
Отдел “Инвестиции и екология”
Заместник кметът по образование, култура, младежки дейности и спорт отговаря за:
Отдел “Образование, култура, младежки дейности и спорт”
Заместник кметът по здравеопазване, социални дейности и сигурност отговаря за:
Отдел “Здравеопазване, социални дейности и жилищна политика” и подпомага кмета в дейностите по сигурността, бедствия, аварии и безопасност на движение
Заместник кметът по икономическа политика отговаря за:
Дирекция “Икономическо развитие и управление на собствеността”
Секретар ръководи цялата администрация и отговаря пряко за дейността на:
Дирекция “Организационно-техническо обезпечение”
Отдел „Правен и обществени поръчки”

2. На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.25 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с Постановление № 129 от 26.06.2012 г. на Министерски съвет на Република България (ДВ бр.49 / 2012 г.) Общински съвет ОТМЕНЯ считано от 01.07.2012 г. „Наредба за допълнително материално стимулиране на служителите от дирекция „Местни приходи” и служителите от общинската администрация участващи в административно-наказателните производства по ЗАНН и участващи при формирането на приходната част на бюджета”, приета с Решение № 236 на Общински съвет –Перник от 06.11.2008 г., Протокол № 13.

ПРЕДСЕДАТЕЛ:
/инж. ВЛ. КАРАИЛИЕВ/

439Преглеждания
15
Решение № 232/30.08.2012г.11.09.2012
Решение № 234/30.08.2012г.11.09.2012

Подобни

Решения (Мандат 2011-2015)

Решение № 331/22.11.2012г.

pernikadmin 29.11.2012
Решения (Мандат 2011-2015)

Решение № 863/18.09.2014 г.

pernikadmin 29.09.2014

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Въведете ключова дума

  • Изберете категория

  • Изберете период

  • Правилници
  • Председател
  • Заместник председатели
  • Общински съветници
  • Комисии
    • Материали за комисии
  • Бюджет на Община Перник
  • Отчети
  • Публични обсъждания
  • Съобщения
  • Обявления
  • Публични регистри
    • Регистри на декларациите по чл.35, ал.1, т.1 и т.2 от ЗПКОНПИ
    • Регистър по чл.27, ал.5 от Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление
    • Регистър на питания на общински съветници до кмета и получени отговори
  • Контакти
Политически групи в ОБС ПЕРНИК
  • Политическа група “ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРОСПЕРИТЕТ НА ПЕРНИК”
  • Политическа група ПП “ГЕРБ”
  • Политическа група – “БЪДЕЩЕ ЗА РОДИНАТА”
  • Политическа група – “ВМРО – БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО ДВИЖЕНИЕ”
  • Независими /не участващи в група/
Архив по месеци
obs-pernik-logo.png

2300 Перник, пл. „Свети Иван Рилски“ 1А

+359 76 602 612

savet@pernik.bg

Работно време:
понеделник - петък:
08.00 - 17.00 часа

ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ

ОБЩИНА ПЕРНИК

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД - ПЕРНИК

МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ

НАРОДНО СЪБРАНИЕ

Местоположение

  • НАЧАЛО
  • ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
  • КАРТА НА САЙТА
  • НАЧАЛО
  • ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
  • КАРТА НА САЙТА

ВСИЧКИ ПРАВА ЗАПАЗЕНИ! ©2008-2020 ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ПЕРНИК. Изграден от Web ID

Порталът OBS-pernik.bg използва бисквитки (cookies) за подобряване на достъпността. В тях не се съхраняват лични данни. Повече информация ще намерите ТУК.
Разбирам

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT