Решение № 233/30.08.2012г.
О Б Щ И Н С К И С Ъ В Е Т – П Е Р Н И К
П Р О Т О К О Л
№ 12
гр. Перник, 30.08.2012г.
Общинският съвет – Перник на заседание, състояло се на 30.08.2012., след като обсъди Докладна записка вх. № 416/24.07.2012г. и допълнение към нея вх. № 416-1/20.08.2012г. от Р. Янакиева – Кмет на Община Перник и Становища на всички постоянни комисии, относно: Приемане промяна в структурата на общинската администрация на Община Перник.
На основание чл 21, ал. 1, т. 2 и чл.15, ал.2 и 3 от ЗМСМА във връзка с Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, приета с Постановление № 129 от 26.06.2012 г на Министерски съвет на Република България (ДВ бр.49 / 2012 г.), с 35/тридесет и пет / гласа „ЗА” прие
Р Е Ш Е Н И Е
№ 233
Считано от 01.08.2012г. Общински съвет Перник увеличава числеността на общинската администрация с 0,5 бройки за кметство „Църква”, за старши специалист по строителство, като фонда се осигури за сметка на бюджета на кметството – дофинансиране от местни приходи и одобрява промяна в структура на общинската администрация, приета с Решение № 613 от 12.08.2010 г., и изменена с Решение № 701 от 17.02.2011 г. и Решение № 68 от 26.01.2012 г. на Общински съвет Перник, както следва:
– Кмет на община 1 бр
– заместник-кметове 4 бр
– кметове на кметства 17 бр
– кметски наместници 8 бр
30 бр
– Секретар – 1 бр
– Отдел “Вътрешен одит” – 3 бр
– Финансов контрольор – 1 бр
Обща администрация 41 бр
– Дирекция “Финансово счетоводна” с 2 отдела и численост 14 бр
– Отдел “Счетоводен” – 10 бр
– Отдел “Бюджет, финанси и методология на отчетността” -3 бр
– Дирекция “Организационно-техническо обезпечение” с 3 отдела 17 бр
– Отдел “Информационно и административно обслужване”- 7 бр
– Отдел “Гражданско състояние” – 6 бр
– Отдел „Общински съвет” – 3 бр
– Отдел „Правен и обществени поръчки” 7 бр
– Отдел “Управление при ОМП и сигурност” 3 бр
Специализирана администрация 82,5 бр
– Дирекция “Местни приходи” с 2 отдела 19 бр
– Отдел “Обслужване” – 12 бр.
– Отдел “Ревизии и принудително събиране” – 6 бр.
– Дирекция “Икономическо развитие и управление на собствеността” 11,5 бр
– Дирекция на Главния архитект с 2 отдела 13 бр
– Отдел „Териториално и селищно устройство” – 6 бр
– Отдел „Инвестиционно проектиране и контрол по строителството”- 6 бр
– Отдел “Инвестиции и екология” 9 бр
– Отдел “Образование, култура, младежки дейности и спорт” 10 бр
– Отдел “Здравеопазване,социални дейности и жилищна политика” 6 бр
В т.ч. – Секретар на МКБППМНП – 1 бр
– Отдел „Европейски програми и проекти” 6 бр
– Отдел “Общински инспекторат” 8 бр
Служители в кметствата 25 бр
В т.ч. Обща адм. Специализирана адм.
Богданов дол 0 0 0
Батановци 4 3 1
Бела вода 0,5 0,5 0
Голямо Бучино 0,5 0,5 0
Дивотино 1 1 0
Драгичево 2 2 0
Кладница 1 1 0
Калкас 0,5 0,5 0
Кралев дол 0,5 0,5 0
Люлин 0,5 0,5 0
Мещица 0,5 0,5 0
Перник – Изток 8 6 2
Расник 0 0 0
Рударци 1 1 0
Студена 1 1 0
Църква 3 2 1
Ярджиловци 1 1 0
25 21 4
Всичко 183, 5 бр.
– Общия брой на лицата заемащи ръководни длъжности е 23 бр., което е в допустимите 15% от 153,5 бр. (числеността по чл. 12, ал. 1 т. 1 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията).
– Общия брой на служителите в Обща администрация е 62, което е в допустимите 35 % от 183,5 бр. (общата численост по чл. 12, ал. 1, т. 4 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията).
– Общия брой на служителите в Специализираната администрация е 86,5, което е в допустимите до 70 % от 183,5 бр. (общата численост по чл. 12, ал. 1, т. 6 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията).
Вътрешна организация на структурата
Кмет на община Перник – пряко ръководи:
Заместник кмет по изграждане инфраструктура и ТСУ;
Заместник кмет по образование, култура, младежки дейности и спорт;
Заместник кмет по здравеопазване, социални дейности и сигурност;
Заместник кмет по икономическа политика;
Кметове на кметства;
Кметски наместници;
Секретар
и следните структурни звена
Дирекция “Финансово счетоводна”
Отдел “Вътрешен одит”
Финансов контрольор
Отдел “Общински инспекторат”
Отдел “Управление при ОМП и сигурност”
Дирекция “Местни приходи”
Отдел „Европейски програми и проекти”
Заместник кметът по изграждане инфраструктура и ТСУ отговаря за:
Дирекция на Главния архитект
Отдел “Инвестиции и екология”
Заместник кметът по образование, култура, младежки дейности и спорт отговаря за:
Отдел “Образование, култура, младежки дейности и спорт”
Заместник кметът по здравеопазване, социални дейности и сигурност отговаря за:
Отдел “Здравеопазване, социални дейности и жилищна политика” и подпомага кмета в дейностите по сигурността, бедствия, аварии и безопасност на движение
Заместник кметът по икономическа политика отговаря за:
Дирекция “Икономическо развитие и управление на собствеността”
Секретар ръководи цялата администрация и отговаря пряко за дейността на:
Дирекция “Организационно-техническо обезпечение”
Отдел „Правен и обществени поръчки”
2. На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.25 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с Постановление № 129 от 26.06.2012 г. на Министерски съвет на Република България (ДВ бр.49 / 2012 г.) Общински съвет ОТМЕНЯ считано от 01.07.2012 г. „Наредба за допълнително материално стимулиране на служителите от дирекция „Местни приходи” и служителите от общинската администрация участващи в административно-наказателните производства по ЗАНН и участващи при формирането на приходната част на бюджета”, приета с Решение № 236 на Общински съвет –Перник от 06.11.2008 г., Протокол № 13.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
/инж. ВЛ. КАРАИЛИЕВ/