УСЛОВИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
ВРЪЗКА С НАС

Работно време: пон - пет: 09:00 - 17:00

+359 76 602 612

  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив от заседания на ОБС
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)

Започнете да пишете…

НА ЖИВО
  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив от заседания на ОБС
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)
НА ЖИВО
  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив от заседания на ОБС
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)

Започнете да пишете…

  • Начало
  • Нормативни актове
    • Влезли в сила
    • Решения
    • Наредби
    • Изменения и допълнения на наредби
    • Програми
    • Правилници
    • Предложения
    • Етичен кодекс
    • Оспорени, спрени , отменени ..
    • Важни закони и наредби
  • Структура
    • Председател
    • Заместник председатели
    • Общински съветници
    • Комисии
    • Временни комисии
  • Заседания
    • Дневeн ред
    • Решения
    • Протоколи
    • Материали за предстоящи заседания
  • Публични регистри
  • Архив
    • Видео архив от заседания на ОБС
    • Архив – Материали за заседания
    • Архив – Материали за комисии
    • Мандат 2011-2015
      • Решения (Мандат 2011-2015)
      • Протоколи (Мандат 2011-2015)
    • Мандат 2015-2019
      • Решения (Мандат 2015-2019)
      • Протоколи (Мандат 2015-2019)
    • Мандат 2019 -2023г.
      • Решения (Мандат 2019-2023)
      • Протоколи (Мандат 2019-2023)
НА ЖИВО
Начало Архив Мандат 2011-2015 Решения (Мандат 2011-2015) Решение № 386/31.01.2013г.
Решения (Мандат 2011-2015)

Решение № 386/31.01.2013г.

08.02.2013

О Б Щ И Н С К И С Ъ В Е Т – П Е Р Н И К

П Р О Т О К О Л

№ 2

гр. Перник, 31.01.2013г.

Общинският съвет Перник, на заседание, състояло се на 31.01.2013г., след като обсъди ДЗ вх.№ 22/11.01.2013 г. от Пл. Борисов – зам.председател на ОбС Перник и Становища на ПК”ИВСПИ”, ПК”ЗСД” и ПК”ОСКПСК”, относно: Обявяване на конкурс за управител на „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ“ ЕООД, БЪЛГАРИЯ, област Перник, община Перник, гр. Перник 2300, ул. ПРОТОЖЕРИЦА No 102, тел.: 076/60 44 02, факс: 076/60 44 12, Електронна поща: MBDPLRPERNIK@ABV.BG.
На основание чл. 21 ал. 1 т. 9 и ал.2 от ЗМСМА, чл. 147 във връзка с чл. 141 и чл. 137, ал. 1 т. 5 от ТЗ, чл. 63 ал. 1 от Закона за лечебните заведения, Наредба № 9 от 26 юни 2000 г. за условията и реда за провеждане на конкурси за възлагане на управлението на лечебни заведения по закона за лечебните заведения и съгласно чл. 25 от Наредбата за реда и условията за упражняване правата на Община Перник, върху общинската част от капитала на търговските дружества, както и съобразно Правилата за провеждане на конкурси за управители на едноличните общински търговски дружества с ограничена отговорност, Общинският съвет – Перник действащ като орган, който решава въпросите от компетентността на едноличния собственик на капитала на „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ“ ЕООД , след поименно гласуване с 24 /двадесет и четири/ гласа „ЗА“ прие

Р Е Ш Е Н И Е

№ 386

Обявява конкурс за избиране на Управител на общинско еднолично дружество с ограничена отговорност.
I. Обект на конкурса:
Избиране на управител на „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ“ ЕООД .

II. Изисквания към кандидатите:
1. да притежават образователно-квалификационна степен “магистър” по медицина, съответно дентална медицина, и квалификация по здравен мениджмънт или лица с образователно-квалификационна степен “магистър” по икономика и управление с призната специалност по медицинска информатика и здравен мениджмънт или по икономика на здравеопазването;
2. да имат най-малко пет години трудов стаж като лекар, съответно лекар по дентална медицина, или икономист; кандидатите, притежаващи образователно-квалификационна степен “магистър” по медицина, съответно дентална медицина, да имат придобита специалност;
3. да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлени престъпления от общ характер, освен ако са реабилитирани.
4. Управленски опит – най-малко 3 години в областта на здравеопазването.
5. Да не са лишени от правото да упражняват търговска дейност.

III. Необходими документи, място и срок, в който да бъдат подадени:
1. Заявление;
2. Декларация от кандидата за неговото гражданство, както и за обстоятелството, че не е лишен от право да упражнява търговска дейност;
3. Професионална автобиография;
4. Нотариално заверено копие на Диплом за завършено висше образование и професионална квалификация;
5. Свидетелство за съдимост;
6. Документ за трудов/служебен стаж;
7. Медицинско свидетелство;
8. Програма за управление на търговското дружество за целия срок на договора за управление, поставена в запечатан плик, върху който са изписани имената на заявителя и е положен подпис.

IV. Информация относно темите – предмет на събеседването може да се получи при Председателя на ОбС Перник в срок до 04.03.2013 г..

V. Допълнителни умения и квалификация носещи предимство на кандидатите:
1. обосновано представяне на приоритетите и задачите на лечебното заведение в съответствие с националната здравна политика;
2. степен на познаване на нормативната уредба;
3. способност да се планират и взимат управленски решения;
4. административни умения, професионални и делови качества;
5. комуникативни способности и организационни способности;
6. способност за обективни преценки и представяне на адекватно разрешение на конкретен проблем.

VI. Критерии за оценка на програмите за управление на кандидатите:
1. степен на реална приложимост на поставените цели и задачи на лечебното заведение;
2. съответствие на проекта с нормативната уредба;
3. съответствие на формулираните цели и задачи с вида на лечебното заведение и с предмета на дейност;
4. анализ на здравно-демографски и здравно-икономически показатели;
5. съответствие на разработения проект с обективното състояние на лечебното заведение;
6. логическа структура на разработката;
7. степен на практическо прилагане на придобитите теоретични познания

VII. Начин на провеждане на конкурса: Конкурсът ще се проведе на три етапа:
1. проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания;
2. представяне от кандидатите на програма за развитието и дейността на лечебното заведение за тригодишен период;
3. събеседване с кандидатите.

Конкурсът ще се проведе на 28.03. 2013 г. от 10.00 часа в сградата на Община Перник ет. 1, Заседателна зала.

VIII. Документите за участие в конкурса ще се приемат в деловодството на Общински съвет – Перник, пл. „Свети Иван Рилски“ № 1А от деня следващ деня на публикуването на Решението в един централен и един местен вестник до 04.03.2013 г.
IX. Общодостъпно място, на което се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: на таблото в Община Перник, пл. „Свети Иван Рилски“ № 1А и на електронните страници на Общински съвет и на Община Перник;
X. Необходимата информация по провеждането на конкурса се предоставя от Общински съвет – Перник и дружеството от деня следващ публикацията на Решението до 04.03.2013 г. включително на телефон 076/60 26 12

XI. Избира комисия в 5-членен състав за организиране и провеждане на конкурса, както следва:
…………………………..

XII. Утвърждава проект на договор за възлагане на управлението, (предоставен на кандидатите за участие в конкурса заедно с конкурсната документация).

XIII. Изпълнението на настоящето решение за организацията и провеждането на конкурса се възлага на Председателя на Общински съвет Перник.
Текста на настоящето решение, с изключение на състава на комисията да се публикува в поне един централен и един местен вестник.

ПРЕДСЕДАТЕЛ: /п/
/инж. ВЛ.КАРАИЛИЕВ/

350Преглеждания
15
Решение № 385/31.01.2013г.08.02.2013
Решение № 387/31.01.2013г.08.02.2013

Подобни

Решения (Мандат 2011-2015)

Решение № 301/08.11.2012г.

pernikadmin 16.11.2012
Решения (Мандат 2011-2015)

Решение № 822/23.07.2014г.

pernikadmin 01.08.2014

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Въведете ключова дума

  • Изберете категория

  • Изберете период

  • Правилници
  • Председател
  • Заместник председатели
  • Общински съветници
  • Комисии
    • Материали за комисии
  • Бюджет на Община Перник
  • Отчети
  • Публични обсъждания
  • Съобщения
  • Обявления
  • Публични регистри
    • Регистри на декларациите по чл.35, ал.1, т.1 и т.2 от ЗПКОНПИ
    • Регистър по чл.27, ал.5 от Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление
    • Регистър на питания на общински съветници до кмета и получени отговори
  • Контакти
Политически групи в ОБС ПЕРНИК
  • Политическа група “ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРОСПЕРИТЕТ НА ПЕРНИК”
  • Политическа група ПП “ГЕРБ”
  • Политическа група – “БЪДЕЩЕ ЗА РОДИНАТА”
  • Политическа група – “ВМРО – БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО ДВИЖЕНИЕ”
  • Независими /не участващи в група/
Архив по месеци
obs-pernik-logo.png

2300 Перник, пл. „Свети Иван Рилски“ 1А

+359 76 602 612

savet@pernik.bg

Работно време:
понеделник - петък:
08.00 - 17.00 часа

ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ

ОБЩИНА ПЕРНИК

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД - ПЕРНИК

МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ

НАРОДНО СЪБРАНИЕ

Местоположение

  • НАЧАЛО
  • ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
  • КАРТА НА САЙТА
  • НАЧАЛО
  • ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
  • КАРТА НА САЙТА

ВСИЧКИ ПРАВА ЗАПАЗЕНИ! ©2008-2020 ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ПЕРНИК. Изграден от Web ID

Порталът OBS-pernik.bg използва бисквитки (cookies) за подобряване на достъпността. В тях не се съхраняват лични данни. Повече информация ще намерите ТУК.
Разбирам

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT